Jestem psycholożką – absolwentką psychologii ze specjalnością psychologia kliniczna, psychoterapeutką w trakcie czteroletniego szkolenia uprawniającego do uzyskania Certyfikatu Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) organizowanego przez Centrum Terapeutyczno-Szkoleniowe Ter-Cognitiva rekomendowanego przez PTTPB.
Ponadto, ukończyłam również studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego oraz szkolenia, m.in. Terapia poznawczo-behawioralna CBT dzieci i młodzieży organizowane przez Dolnośląskie Centrum Psychoterapii; Szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się testem SB5, Stosowanie i interpretacja Międzynarodowej Wykonaniowej Skali Leiter3 organizowane przez Pracownię Testów Psychologicznych i Pedagogicznych.
Posiadam doświadczenie w pracy psychologicznej i terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, rodzinami i dorosłymi, które zdobywałam podczas wolontariatów, praktyk, staży oraz pracy m.in. na Oddziale Klinicznym Psychiatrii Dorosłych (odcinek A -Afektywny) w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, na Oddziale Psychiatrii Dzieci w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym im. św. Ludwika w Krakowie, w Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym, Szkole Podstawowej Specjalnej, Maltańskim Centrum Pomocy Niepełnosprawnym Dzieciom i Ich Rodzinom oraz Fundacji Dobrze, że jesteś.
Pracowałam również jako dydaktyk w Instytucie Psychologii Akademii Ignatianum w Krakowie oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim prowadząc zajęcia dla studentów (Psychologia różnic indywidualnych [ćwiczenia], Psycholog wobec problemów rodziny; Zasady prowadzenia szkoleń i warsztatów [konwersatoria])
Obecnie zawodowo jestem związana z Poradnią Psychologii Rozwojowej i Klinicznej Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie oraz Fundacją Na Rzecz Osób Transpłciowych Trans-Fuzja.
Udzielam pomocy psychoterapeutycznej dzieciom, młodzieży i dorosłym, pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym z wykorzystaniem technik terapii z obszaru trzeciej fali terapii poznawczo-behawioralnej [ACT, MCT, DBT].
Stale poszerzam swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach, warsztatach i czytając literaturę specjalistyczną.
Swoją pracę poddaję superwizji. Dbam o to, by moja praca była zgodna z zasadami etyki zawodowej.
W swojej pracy kieruje się otwartością, współczuciem akceptacją, zaangażowaniem i uważnością. Dążę do zbudowania z pacjentem relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa, gdyż uważam, że tylko taka relacja pozwala na pełne otwarcie się przed drugim człowiekiem, podzielenie swoimi trudnościami i ich przepracowanie.